onsdag 5. mars 2008

Løvens konge 3



Løvenes Konge 3 er en super film!


Jeg har vært en stor seer av Løvenes Konge 1, og ble sykt skuffet når Løvenes Konge 2 kom, det er en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett, og gjorde at jeg egentlig ikke ville se treren når den kom ut.


Det som gjør Løvenes Konge 3 så veldig bra, er at det er mange sanger, og man får et morsjomt innblikk i hvordan de forskjellige tingene i Løvenes Konge 1 skjedde. Man får også se hendelsene fra en annen vinkel, og det gjør at man skjønner mye mer av eneren.


Eneren og treren hører passer velig godt sammen, i motsettning til toeren, som ikke passer inn.


Dette er en film jeg anbefaler for alle som har Løvenes Konge dilla, og ikke vær redde, denne filmen ødelegger ikke den første filmen.


1 kommentar:

LK sa...

Da vet jeg hvilken film jeg skal se med barna mine i påsken. Her i huset har både eneren og toeren vært store suksesser, så da tipper jeg de vil elske nummer tre i rekken også. Selv tar jeg meg rett som det er i å gå rundt og synge på Hakuna Matata...