fredag 1. februar 2008

Om andre blogger =D

Blogg nr 1 (javielsker)
Det er en side med mye bra info. En ting som gjør teksten morsom er at det er en svenske som har skrevet det. Det har stor betydning, for hadde det vert en norman som hadde skrevet hadde han vert beskyttene mot norges oppfinelser. En ting som påvirker meg lit er at det er en svenske, fordi jeg syns svensker er morsome i måten de snakker og skriver på, det er ikke bare kjedlig fakta som kommer fram. ( det er veldig persjonling for meg) siden er ryddig, selv om det er mye stoff der. Syns svensken har gjort en bra jobb .
Kan godt tenke meg å gå inn på siden flere ganger for å lese. =)

Blogg nr 2(oslostil)
Det er en side som sikkert er spendene for folk som er interisert i klær, og klesstiler. Det er ganske morsomt å se på bildene for de fleste tror jeg. Det er ikke en side med mye skrift, brukte lit tid på å skjønne hvor jeg fant tekstene til de forskjellige bildene. Det er lit syn at det ikke er helt oppdatert, jeg mener at hvis man lager sånne sider så må man klare å legge ut et blide om dagen, sån at det er noe nytt å se på hver gang man kommer inn. I tilleg til dårlig opdatering så er det ikke så mye skrift der, bilde fra 29 januar står det bare to linjer på.
Tror ikke jeg kommer til å gå inn på den siden for å ta en tit no mer. =(

Blogg nr 3 (vgb(petter solberg) )
Dette var en rotete side! Den har heller ikke vert oppdater siden før jul. Det er mange bilder, som sikkert er veldig morsomt for folk som kjenner Petter Solberg å se på, men det er lit uinteresangt for folk som ikke kjenner han så godt. Fansene hans syns sikkert det er en fin side, håper bare de finner fram til det de vil se.
Vil nok ikke kome tilbake på den siden heller=(

Ingen kommentarer: